VyK ry:n ja STs:n Vesilahtimiitti #16 (11.-13.3.2011)

Päivittämättä jäänyt on juu. Koneeni sanoi poks, enkä siis tällä hetkellä pääse nettiin kuin puhelimen välityksellä, joten sen kans menee vielä huomiselle. Pahoittelut mahdollisesta päänvaivasta.
 
eowynofmay sanoi:
Naps! Me menemme Lahdesta ohi ja toistaiseksi pääluku on vasta 2, sinut mukaan lukien 3.

Pääsisinkö minä vielä teidän kyydillä? :)
 
Caele sanoi:
eowynofmay sanoi:
Naps! Me menemme Lahdesta ohi ja toistaiseksi pääluku on vasta 2, sinut mukaan lukien 3.

Pääsisinkö minä vielä teidän kyydillä? :)

Jep!

Nyt kyytimme näyttää tältä:
May
Aulë
Sindoria
Jasdril
Caele

1 laiha ja pieni mahtuu vielä, sitten alkaa olla kohtuullisen täyttä...
 
Hanki rekka niin mahtuu enemmän!

"Mä oon Rekka-May, aina tien päällä
ja joskus ylikuormaa en kiellä.
Kiusana kiire ja virkavalta.
Ja kyytiläisten oikut pakko niellä."

Eikun ehkä sittenkin parempi ettet.
 
Mayn kyytiläiset

Aikataulu tarkentuu:
Kouvolassa olemme n. 15.30 (jos VR:n aikataulut pitävät), Lahteen menee vajaa tunti.

Voin hakea teitä Lahdesta sovituista paikoista, jos hakupaikka ei ole kovin kaukana tiestä 12. Ilmoitelkaa!
 
Miutkin voisi hakea Lempäälän asemalta. Turusta päin tulen ja jos samaan aikaan tulisin Qoheletin kanssa niin ei tartteisi monta kertaa käydä hakemassa. Miulla ei ole perjantaina koulua näillänäkymin, joten mikä aika vain käy.
 
Minäkin saatan tulla Lempäälän asemalle jos vuoro on sellainen kuin se todennäköisesti on.
Silloin olisin Lempäälässä joko 15:48 tai 17:11. Todennäköisesti saisin sovittua niin että pääsisin tuohon aikaisempaan. Mutta nämä asiat varmistuvat tulevana keskiviikkona.

Nova lähtee Toijalasta niin että ehtii hakea avaimet. Eli kahden maissa ja voi noukkia matkalta kyytiin.
 
Joo olen tulossa. Tarvisin viitenumeron miittimaksua varten ja näin. Onkos Tampereen kyydeissä vielä tilaa vai tuunko junalla lempäälään?
 
Saan lainattua autoa eli Helsingistä lähtee yksi kyyti, mutten taida uskaltaa tunkea sitä ihan täyteen. Joten mukaan mahtuu listan kolme ekaa.
 
Hmm oiskos Kointähden ja Douvin kyydissä tilaa vielä? Yhteystietoja ois kiva saaha esim. yksärillä tai irkissä että saa sovittua kyydistä.
 
Ei taida Tampereelta olla vielä yhtään kuskia ilmoittautunut.
 
Milläs kulkupelillä Freyja, Mic ja Minyaleiel meinaavat matkustaa? Tampereelta olisi lähdössä laskelmieni mukaan yhteensä 6 henkeä...
 
Varaan alustavasti paikan Novan autosta, eli hyppään Toijalan asemalta kyytiin. Juna on asemalla 13:59.
 
Minäkin voisin sitten tulla Novan kyydillä, kun Helsingistä näyttää lähtevän vain yksi kyyti ja saan helposti loikattua Merrin kanssa samaan junaan.
 
Mic ja Freyja tulee autolla, mutta aikataulusta en osaa sanoa vielä mitään. Voi olla että venyy aika myöhäiseksi. Ensi viikolla selviää :)

Kyytiin mahtuu kaksi meidän lisäksi.
 
Kyytiläisille (eli Merrille ja Otakille) tiedoksi se, että koska olen hakemassa avaimia Lammasniemeen, minun on pakko lähteä Toijalasta viimeistään klo 14:10. Jos juna tulee sen jälkeen (VR kun on tunnetusti täsmällinen talvikeleillä), täytyy teidän tulla Lempäälään asti junalla, järjestämme haun sieltä sitten. Esim. tulen erikseen hakemaan Lempäälästä kun olen hakenut avaimet.
 
Mic sanoi:
Mic ja Freyja tulee autolla, mutta aikataulusta en osaa sanoa vielä mitään. Voi olla että venyy aika myöhäiseksi. Ensi viikolla selviää :)

Kyytiin mahtuu kaksi meidän lisäksi.

Freyja lupasi että mä pääsen kyytiin. Että sit yksi vielä mahtuu. :p
 
Menisikö se viimeinen Micin ja Freyjan kyytipaikoista minulle, kun kerran ilmoitin tamperelaisista kyytitarpeestani ensimmäisenä? Vai ratkaistaanko asia painimalla tai kädenväännöllä?
 
Ylös