VyK ry:n ja STs:n Vesilahtimiitti #16 (11.-13.3.2011)

Jaamar

Hyykäärme
Vastuuhenkilö
Konnavahti
Miittipaikka
Osoite: Lammasniementie 75 Vesilahti

Vesilahden kunnan sivuilta löytyy myös hieman tietoa Lammasniemestä.

Paikan päällä siis on 2 rakennusta. Isompi oleskelutila missä on 3
sohvaa ja pöytiä sekä keittiö mistä löytyy kaikki tarpeellinen;
jääkaappi, mikroaaltouuni, kattiloita, paistinpannuja jne. (Pakastinta ei ole).

Toisessa rakennuksessa sijaitsee sauna sekä takkahuone josta
löytyy yksi sohva ja yks isompi pöytä. Tämä rakennus on yleensä
ollut kuskien käytössä, koska sinne on voinut hiljentyä nukkumaan
jo aika aikaisin, miittien mittapuulla tietenkin.
Tästä rakennuksesta löytyy myös pieni keittiö jääkaapin kera.

Säännöt

Tapahtuman järjestäjänä on Verkkoyhteisö Kontu ry ja Suomen Tolkien-seura. Tapahtuma
noudattaa Verkkoyhteisö Kontu ry:n sääntöjä. Huom. muistakaa teräaseita koskevan säännön muutokset.
Jos tulee kysyttävää, niin järjestäjät vastaavat mielellään (Minya).

Ruokailu

Vesilahdelta löytyy tunnelmallinen ja hyvä pizzeria jonne on perinteisesti tehty kävelyretki lauantaina puolenpäivän jälkeen. Jos pitsalle lähtijöitä on paljon niin paikalle siirrytään hieman porrastetusti kahdessa porukassa. Tämä siksi että pitserian tilat ovat rajalliset ja meidän kanssamme samaan aikaan voi olla muitakin asiakkaita sekä siksi että näin kukaan ei joudu odottamaan pitsaansa kohtuuttoman pitkään.

Muutoin kaikki syövät sitä mitä itse kaupasta ostavat.

Toisinaan ovat jotkut pitäneet myös nyyttäreitä, koska ilmeisesti
innokkaita kokkeja joukkoon on aina toisinaan eksynyt.

Mitä ottaa mukaan

- Iloinen ja reipas mieli
- Makuualusta
- Makuupussi
- Ruokaa
- Peseytymisvälineet (+saunomisvälineet)
- Rahaa kannattaa aina olla varulta hieman ylimääräistä mukana.
- DVD:eitä, musiikkia, pelejä


ILMOITTAUTUMINEN

- Miitti on siis 11.-13.3.2011.
- Ilmoittautuminen alkaa 14.2. klo 18 osoitteessa http://verkkoyhteiso.kontu.info/tapahtumat/
- Mukaan mahtuu 25 nopeinta.
- Miittimaksu on maksettava eräpäivään 21.2. mennessä. Jos ilmoittautuu vasta eräpäivän jälkeen niin sitten maksetaan heti.
- Ilmoittautuminen eräpäivän jälkeen ei onnistu ilmoittautumiskaavakkeella. Tällöin ilmoittaudutaan suoraan tapahtumavastaavalle (Jaamar).
- Miittimaksu on 10 euroa/hlö
- Maksut suoritetaan Verkkoyhteisö Kontu ry:n tilille. (Osuuspankki 551136-213552. Laita maksun saajaksi Verkkoyhteisö Kontu ry ja käytä viitenumeroa, jonka sait ilmoittautumisen yhteydessä.)

- Varasijoista:
Varasijoille mielivät ilmoittautuvat myös ilmoittautumiskaavakkeella. Maksuohjeet tulevat sähköpostiin jo valmiiksi jos paikka vaikka aukeaisikin. Paikan vapautuessa varalistan ensimmäiselle henkilölle laitetaan asiasta yksäriä ja hän maksaa ohjeiden mukaan normaalisti. Eräpäivän jälkeen ilmoittautuminen kaavakkeella ei onnistu, silloin ota yhteyttä miitin järjestäjään (Minya).
- Peruuttamisesta:
Ennen eräpäivää 21.2. peruuttaville palautetaan miittimaksu. Sen jälkeen ei.

- Maksujen myöhästelystä:
Mitään muistutusyksäreitä ei lähetetä, vaan eräpäivän jälkeen kaikki maksua maksamattomat henkilöt poistetaan tästä miitistä (eli myöhästelijät eivät pääse tähän miittiin) ja he siirtyvät "miittiläisten mustalle listalle". Eli myöskään mihinkään tuleviin Yhdistyksen tapahtumiin ei ole asiaa ennenkuin vanha "rästi" on suoritettu. Maksujen kanssa otamme toki huomioon sen, että eräpäivänä maksetut maksut näkyvät tilillä muutaman päivän viiveellä.

HUOM. ALLE 18-VUOTIAAT!


Sääntöjen mukaan kaikilta ala-ikäisiltä osallistujilta vaaditaan vanhempien kirjallinen lupa tapahtumaan osallistumisesta.
Kun olet ilmoittautunut sähköpostitse, niin tulosta Vesilahtimiittien Vastuuvapautuskaavake, joka on periaatteessa siis lupalappu vanhemmalta. Lähetä täytetty kaavake postitse järjestäjälle (kysy osoitetta yksärillä) tai ota se mukaasi miittiin. Vanhempien lupa vaaditaan kaikilta alle 18-vuotiailta. Jos et toimita sitä postitse tai ota sitä mukaasi miittiin, sinut voidaan poistaa tapahtumasta.

[kontu=osallistujat]16[/kontu]

KYYDIT (Numeroidut ovat kyydissä ja vailla numeroa ilman. Alleviivatut ovat kyytejä.)

Helsinki
Lehtokuusama (Lähtö klo 14)
1. Miccoh
2. Ringlad


Tampere

Mic
1. Freyja
2. douv
3. Kointähti



Lahti

eowynofmay (Taavetti-Lempäälä. Kouvolassa n. 15:30)
1. Aulë
2. Sindoria
3.
4.


Toijala
Nova (Klo 14 maissa lähtö)
1. Merri
2. Otak
3.

Espoo
Temmi_h
1. Saini
paluukyyti:
2. Merri
3. Otak


Lempäälän asema

juna 15.48:
Minyaleiel
Qohelet
Satekai
Wu Ming

juna ?:
Arkint

Omalla kyydillä

Caele

Miitin järjestäjä on vaihtunut. Tarviattessa kysymyksiin vastaa Minyaleiel. Puh.0400697058
Minuunkin voi ottaa yhteyttä ennen miittiä joissain asioissa ja päivitän edelleen topikkia.
 
Ilmoittautuminenhan tosiaan alkaa huomenna. Olisi enemmän kuin mieluisaa nähdä myös STs:n jäseniä paikalla.
Rohkeasti kaikki uudet mukaan vaan olittepa sitten jomman kumman seuran jäseniä tai ette kummankaan.
 
Miittiin varmasti taas järjestetään jotain yhteiskuljetuksia, joten minä ja Ringlad voisimme tarvita perjantaina kyytiä Helsingin suunnalta ja sunnuntaina takaisin.
 
Änkeäisin mielelläni johonkin Tampereelta perjantaina starttaavaan autoon, ja palaisin samankaltaisella järjestelyllä sunnuntaina.
 
[Offvalivali] MIKSI aina silloin kun minä en nimenomaan pääsee Miitteihin sinne on tulossa erityisen ihania ihmisiä joita en ole nähnyt pitkään aikaan! Ja vielä minulle täysin uusia IRL-tuttavuuksia! :sad:
Tulisitte mielummin meille juhlimaan 12.3 minun epicsynttäreitä [/Offvalivali]
 
Olen tulos suamen Turusta junalla, et joku vois noukkii mut jostain asemalta... aion saada kaiken mahtumaan rinkkaan et, ei ole mitään käsittämätöntä lastia kuitenkaan.
 
Hehee, olen näköjään ollut ilmoittautumassa, vaikka olinkin töissä :D. Se oli varmaan se sivupersoona, joka ilmoitti. Sivupersoonalla on ollut kova hinku päästä varmasti miittiin.

Mutta kyytiä saa välillä Taavetti-Lahti-Hämeenlinna-Vesilahti. Ja päinvastoin.
 
Minäkin olisin Helsingistäpäin tulossa, ja jos ei kyytiä ole/se on jo täynnä, niin johonkin matkan varrellekin voin toki tulla noukittavaksi.
 
Ja minulla on tietysti Hyvinkäältä ja Hyvinkäälle, joten polttavaksi kysymykseksi nousee se, kulkeeko Helsingistä autoja, vai tarvitseeko tyytyä VR:n luotettaviin palveluihin?
 
Omasta kulkemisestani en ole vielä täysin varma. Joka tapuksessa lähden Hikiältä johonkin aikaan ennen klo 15 joko autolla tai junalla joko Toijalaan, Lempäälään tai Lammasniemeen. Selkeää. Mutta jos olen autolla niin voin noukkia porukkaa matkalta (mutta Hämeenlinnan keskustassa en aja). Ja paluu kyyti Hikiälle asti olisi perillä vasta ma aamuna kun menen töihin (Turenkiin asti pääsee kyllä) ;)
Mutta tuo nyt tuskin hyödyttää yhtään ketään millään tavalla joten ehkä infoilen sitten kun tiedän itsekin enemmän.

Säätämisen vähentämiseksi en ala tällä kertaa jaella ihmisiä kyyteihin vaan merkkailen sitä mukaa kun täällä huudellaan että joku tulee jonkun kyydissä. Mutta yritetään silti pitää kiinni siitä että noin suunnilleen täytetään autoja siinä järjestyksessä kun kyytejä on kyselty (vaikka kyytiläiset ovatkin viimekädessä kuskin päätettävissä). Ilmoitelkaa myös aikataulujanne heti kun tiedätte niin kyydittävien/kyytiläisten on helpompi bongata teistä ne itsensä kanssa yhteensopivat ;)
 
Kyytiä kaipailisin Lahteen ja takaisin.
Muuten tulen junalla, jos ei käy.
Ja muuten vaan kyselisin, kun sitä viestiä missä saisi viitenumeron, ei ole vielä tullut. :x
 
Sindoria, viestin pitäisi tulla saman tien. Tarkista onko sähköpostisi varmasti oikea (laitan sen sinulle yksärillä). Jos joku muu vika niin pidää ottaa yhteys Dunaan, koska sitten menee minun teknisen osaamiseni yli.

Minya, höh.
 
Minäkin voin alustavasti hypätä Lahdesta mukaan, sama sinänsä mihin asti junailen kun vaikuttaa siltä että S-linnasta ei muuta kyytiä järjestyne.

(Kai maksajalista on vain jäänyt päivittämättä vai eikö minun maksu ole tullut?)
 
Listaa ei ole päivitetty, kyllähän siellä muuten olisi jo maksaneita.
 
Ylös