Vanha Käärme

Uusia viestejä ei voi luoda, eikä vanhoja muokata. Omia viestejään on kuitenkin edelleen mahdollista poistaa.

VyK ry:n ja STs:n Vesilahtimiitti #16 (11.-13.3.2011)

Sivu 1 / 2 Näytä sivu: 1, 2  Seuraava

Viestit (Kirjoita vastaus)

Näytä viestit:

Viestit (Kirjoita vastaus)
Jaamar Tarhatäti
Konnavahti
10.01.2011 18:48 VyK ry:n ja STs:n Vesilahtimiitti #16 (11.-13.3.2011)
Miittipaikka
Osoite: Lammasniementie 75 Vesilahti

Vesilahden kunnan sivuilta löytyy myös hieman tietoa Lammasniemestä.

Paikan päällä siis on 2 rakennusta. Isompi oleskelutila missä on 3
sohvaa ja pöytiä sekä keittiö mistä löytyy kaikki tarpeellinen;
jääkaappi, mikroaaltouuni, kattiloita, paistinpannuja jne. (Pakastinta ei ole).

Toisessa rakennuksessa sijaitsee sauna sekä takkahuone josta
löytyy yksi sohva ja yks isompi pöytä. Tämä rakennus on yleensä
ollut kuskien käytössä, koska sinne on voinut hiljentyä nukkumaan
jo aika aikaisin, miittien mittapuulla tietenkin.
Tästä rakennuksesta löytyy myös pieni keittiö jääkaapin kera.

Säännöt

Tapahtuman järjestäjänä on Verkkoyhteisö Kontu ry ja Suomen Tolkien-seura. Tapahtuma
noudattaa Verkkoyhteisö Kontu ry:n sääntöjä. Huom. muistakaa teräaseita koskevan säännön muutokset.
Jos tulee kysyttävää, niin järjestäjät vastaavat mielellään (Jaamar).

Ruokailu

Vesilahdelta löytyy tunnelmallinen ja hyvä pizzeria jonne on perinteisesti tehty kävelyretki lauantaina puolenpäivän jälkeen. Jos pitsalle lähtijöitä on paljon niin paikalle siirrytään hieman porrastetusti kahdessa porukassa. Tämä siksi että pitserian tilat ovat rajalliset ja meidän kanssamme samaan aikaan voi olla muitakin asiakkaita sekä siksi että näin kukaan ei joudu odottamaan pitsaansa kohtuuttoman pitkään.

Muutoin kaikki syövät sitä mitä itse kaupasta ostavat.

Toisinaan ovat jotkut pitäneet myös nyyttäreitä, koska ilmeisesti
innokkaita kokkeja joukkoon on aina toisinaan eksynyt.

Mitä ottaa mukaan

- Iloinen ja reipas mieli
- Makuualusta
- Makuupussi
- Ruokaa
- Peseytymisvälineet (+saunomisvälineet)
- Rahaa kannattaa aina olla varulta hieman ylimääräistä mukana.
- DVD:eitä, musiikkia, pelejä

ILMOITTAUTUMINEN

- Miitti on siis 11.-13.3.2011.
- Ilmoittautuminen alkaa 14.2. klo 18 osoitteessa http://verkkoyhteiso.kontu.info/tapahtumat/
- Mukaan mahtuu 25 nopeinta.
- Miittimaksu on maksettava eräpäivään 21.2. mennessä. Jos ilmoittautuu vasta eräpäivän jälkeen niin sitten maksetaan heti.
- Ilmoittautuminen eräpäivän jälkeen ei onnistu ilmoittautumiskaavakkeella. Tällöin ilmoittaudutaan suoraan tapahtumavastaavalle (Jaamar).
- Miittimaksu on 10 euroa/hlö
- Maksut suoritetaan Verkkoyhteisö Kontu ry:n tilille. (Osuuspankki 551136-213552. Laita maksun saajaksi Verkkoyhteisö Kontu ry ja käytä viitenumeroa, jonka sait ilmoittautumisen yhteydessä.)

- Varasijoista:
Varasijoille mielivät ilmoittautuvat myös ilmoittautumiskaavakkeella. Maksuohjeet tulevat sähköpostiin jo valmiiksi jos paikka vaikka aukeaisikin. Paikan vapautuessa varalistan ensimmäiselle henkilölle laitetaan asiasta yksäriä ja hän maksaa ohjeiden mukaan normaalisti. Eräpäivän jälkeen ilmoittautuminen kaavakkeella ei onnistu, silloin ota yhteyttä miitin järjestäjään (Jaamar).
- Peruuttamisesta:
Ennen eräpäivää 21.2. peruuttaville palautetaan miittimaksu. Sen jälkeen ei.

- Maksujen myöhästelystä:
Mitään muistutusyksäreitä ei lähetetä, vaan eräpäivän jälkeen kaikki maksua maksamattomat henkilöt poistetaan tästä miitistä (eli myöhästelijät eivät pääse tähän miittiin) ja he siirtyvät "miittiläisten mustalle listalle". Eli myöskään mihinkään tuleviin Yhdistyksen tapahtumiin ei ole asiaa ennenkuin vanha "rästi" on suoritettu. Maksujen kanssa otamme toki huomioon sen, että eräpäivänä maksetut maksut näkyvät tilillä muutaman päivän viiveellä.

HUOM. ALLE 18-VUOTIAAT!

Sääntöjen mukaan kaikilta ala-ikäisiltä osallistujilta vaaditaan vanhempien kirjallinen lupa tapahtumaan osallistumisesta.
Kun olet ilmoittautunut sähköpostitse, niin tulosta Vesilahtimiittien Vastuuvapautuskaavake, joka on periaatteessa siis lupalappu vanhemmalta. Lähetä täytetty kaavake postitse järjestäjälle (kysy osoitetta yksärillä) tai ota se mukaasi miittiin. Vanhempien lupa vaaditaan kaikilta alle 18-vuotiailta. Jos et toimita sitä postitse tai ota sitä mukaasi miittiin, sinut voidaan poistaa tapahtumasta.

> Automaattiset osallistujalistat eivät enää toimi vanhalla Keskustelualueella <

KYYDIT (Numeroidut ovat kyydissä ja vailla numeroa ilman. Alleviivatut ovat kyytejä.)

Helsinki
Lehtokuusama
1. Miccoh
2. Ringlad
3. Steelsheen

Tampere

Mic
1. Freyja
2. douv
3. Kointähti

Lahti

eowynofmay (Taavetti-Lempäälä. Kouvolassa n. 15:30)
1. Aulë
2. Sindoria
3. Jasdril~
4. Caele

Toijala
Nova (Klo 14 maissa lähtö)
1. Jaamar (Vähintään paluu)
2. Merri
3. Otak

Hämeenlinna

Caele

Lempäälän asema

Qohelet
Satekai
Wu Ming

Ja lopuksi taas yhteystiedot joilla minut saa tarvittaessa kiinni.
Miittipäivänä vain puhelimitse viimeistään klo 15 jälkeen. Jos ei kiireellistä asiaa niin suosin myös yksityisviestejä.
Puh:040 8208980
tai S-postilla: anna(piste)jaamar(ät)gmail(piste)comCaele

Viimeksi muokannut Jaamar 01.03.2011 18:01, muokattu 12 kertaa
Jaamar Tarhatäti
Konnavahti
13.02.2011 16:37
Ilmoittautuminenhan tosiaan alkaa huomenna. Olisi enemmän kuin mieluisaa nähdä myös STs:n jäseniä paikalla.
Rohkeasti kaikki uudet mukaan vaan olittepa sitten jomman kumman seuran jäseniä tai ette kummankaan.
Miccoh
14.02.2011 18:05
Miittiin varmasti taas järjestetään jotain yhteiskuljetuksia, joten minä ja Ringlad voisimme tarvita perjantaina kyytiä Helsingin suunnalta ja sunnuntaina takaisin.
Kointähti *Braveheart*
14.02.2011 18:11
Änkeäisin mielelläni johonkin Tampereelta perjantaina starttaavaan autoon, ja palaisin samankaltaisella järjestelyllä sunnuntaina.
Vampirelady Savolainen vampyyri
14.02.2011 18:12
[Offvalivali] MIKSI aina silloin kun minä en nimenomaan pääsee Miitteihin sinne on tulossa erityisen ihania ihmisiä joita en ole nähnyt pitkään aikaan! Ja vielä minulle täysin uusia IRL-tuttavuuksia! Surullinen
Tulisitte mielummin meille juhlimaan 12.3 minun epicsynttäreitä [/Offvalivali]
Steelsheen Purrrrrrrrrr
Konnavahti
14.02.2011 18:45
Minäkin eestaas helsinkikyytiin mikäli sellaista löytyy o/
Qohelet Ujo otus
14.02.2011 19:19
Olen tulos suamen Turusta junalla, et joku vois noukkii mut jostain asemalta... aion saada kaiken mahtumaan rinkkaan et, ei ole mitään käsittämätöntä lastia kuitenkaan.
eowynofmay Piikkimattoilija
14.02.2011 20:46
Hehee, olen näköjään ollut ilmoittautumassa, vaikka olinkin töissä Iloinen. Se oli varmaan se sivupersoona, joka ilmoitti. Sivupersoonalla on ollut kova hinku päästä varmasti miittiin.

Mutta kyytiä saa välillä Taavetti-Lahti-Hämeenlinna-Vesilahti. Ja päinvastoin.
Otak Karvainen otus
16.02.2011 19:20
Minäkin olisin Helsingistäpäin tulossa, ja jos ei kyytiä ole/se on jo täynnä, niin johonkin matkan varrellekin voin toki tulla noukittavaksi.
douv Оранжевый шар
Konnavahti
16.02.2011 20:23
Kyyti Tampereelta ja Tampereelle olisi tarpeen minullekin.
Caele Kofeiinillista, kiitos
16.02.2011 23:17
Minä voisin tarvita Hämeenlinna - Hämeenlinna -kyytiä.
Merri Konnun ylläpitäjä
17.02.2011 10:57
Ja minulla on tietysti Hyvinkäältä ja Hyvinkäälle, joten polttavaksi kysymykseksi nousee se, kulkeeko Helsingistä autoja, vai tarvitseeko tyytyä VR:n luotettaviin palveluihin?
Jaamar Tarhatäti
Konnavahti
20.02.2011 19:23
Omasta kulkemisestani en ole vielä täysin varma. Joka tapuksessa lähden Hikiältä johonkin aikaan ennen klo 15 joko autolla tai junalla joko Toijalaan, Lempäälään tai Lammasniemeen. Selkeää. Mutta jos olen autolla niin voin noukkia porukkaa matkalta (mutta Hämeenlinnan keskustassa en aja). Ja paluu kyyti Hikiälle asti olisi perillä vasta ma aamuna kun menen töihin (Turenkiin asti pääsee kyllä) Heh heh
Mutta tuo nyt tuskin hyödyttää yhtään ketään millään tavalla joten ehkä infoilen sitten kun tiedän itsekin enemmän.

Säätämisen vähentämiseksi en ala tällä kertaa jaella ihmisiä kyyteihin vaan merkkailen sitä mukaa kun täällä huudellaan että joku tulee jonkun kyydissä. Mutta yritetään silti pitää kiinni siitä että noin suunnilleen täytetään autoja siinä järjestyksessä kun kyytejä on kyselty (vaikka kyytiläiset ovatkin viimekädessä kuskin päätettävissä). Ilmoitelkaa myös aikataulujanne heti kun tiedätte niin kyydittävien/kyytiläisten on helpompi bongata teistä ne itsensä kanssa yhteensopivat Heh heh
Jasdril JAS 93 Gripen
Ylläpitäjä
20.02.2011 20:42
Kyytiä kaipaillaan Lempäälästä tai Savonlinnasta ja takaisin.
Sindoria
20.02.2011 23:22
Kyytiä kaipailisin Lahteen ja takaisin.
Muuten tulen junalla, jos ei käy.
Ja muuten vaan kyselisin, kun sitä viestiä missä saisi viitenumeron, ei ole vielä tullut. Vihainen
Minyaleiel matoviiva
21.02.2011 01:12
Tuon viestin, että Penegrine peruu osallistumisensa töiden vuoksi. Yhyy.
Jaamar Tarhatäti
Konnavahti
21.02.2011 06:00
Sindoria, viestin pitäisi tulla saman tien. Tarkista onko sähköpostisi varmasti oikea (laitan sen sinulle yksärillä). Jos joku muu vika niin pidää ottaa yhteys Dunaan, koska sitten menee minun teknisen osaamiseni yli.

Minya, höh.
21.02.2011 08:31

Sindoria kirjoitti:

Kyytiä kaipailisin Lahteen ja takaisin.

Naps! Me menemme Lahdesta ohi ja toistaiseksi pääluku on vasta 2, sinut mukaan lukien 3.
Jasdril JAS 93 Gripen
Ylläpitäjä
21.02.2011 17:57
Minäkin voin alustavasti hypätä Lahdesta mukaan, sama sinänsä mihin asti junailen kun vaikuttaa siltä että S-linnasta ei muuta kyytiä järjestyne.

(Kai maksajalista on vain jäänyt päivittämättä vai eikö minun maksu ole tullut?)
Merri Konnun ylläpitäjä
21.02.2011 18:02
Listaa ei ole päivitetty, kyllähän siellä muuten olisi jo maksaneita.
Aada italia
21.02.2011 18:48
Päivittämättä jäänyt on juu. Koneeni sanoi poks, enkä siis tällä hetkellä pääse nettiin kuin puhelimen välityksellä, joten sen kans menee vielä huomiselle. Pahoittelut mahdollisesta päänvaivasta.
Caele Kofeiinillista, kiitos
21.02.2011 20:25

eowynofmay kirjoitti:

Naps! Me menemme Lahdesta ohi ja toistaiseksi pääluku on vasta 2, sinut mukaan lukien 3.

Pääsisinkö minä vielä teidän kyydillä? Hymyilee
22.02.2011 07:20

Caele kirjoitti:

eowynofmay kirjoitti:

Pääsisinkö minä vielä teidän kyydillä? :)

Jep!

Nyt kyytimme näyttää tältä:
May
Aulë
Sindoria
Jasdril
Caele

1 laiha ja pieni mahtuu vielä, sitten alkaa olla kohtuullisen täyttä...
Merri Konnun ylläpitäjä
22.02.2011 11:14
Hanki rekka niin mahtuu enemmän!

"Mä oon Rekka-May, aina tien päällä
ja joskus ylikuormaa en kiellä.
Kiusana kiire ja virkavalta.
Ja kyytiläisten oikut pakko niellä."

Eikun ehkä sittenkin parempi ettet.
22.02.2011 16:14

Merri kirjoitti:

Hanki rekka niin mahtuu enemmän!

OFFOFFOFF! Pakko saada sanottua...
Meille on kyllä ennenkin ehdoteltu linja-auton hankkimista! Iloinen

Viimeksi muokannut eowynofmay 25.02.2011 20:20, muokattu 1:n kerran
25.02.2011 20:19 Mayn kyytiläiset
Aikataulu tarkentuu:
Kouvolassa olemme n. 15.30 (jos VR:n aikataulut pitävät), Lahteen menee vajaa tunti.

Voin hakea teitä Lahdesta sovituista paikoista, jos hakupaikka ei ole kovin kaukana tiestä 12. Ilmoitelkaa!
Satekai Pelikisälli
26.02.2011 16:26
Miutkin voisi hakea Lempäälän asemalta. Turusta päin tulen ja jos samaan aikaan tulisin Qoheletin kanssa niin ei tartteisi monta kertaa käydä hakemassa. Miulla ei ole perjantaina koulua näillänäkymin, joten mikä aika vain käy.
Jaamar Tarhatäti
Konnavahti
26.02.2011 18:13
Minäkin saatan tulla Lempäälän asemalle jos vuoro on sellainen kuin se todennäköisesti on.
Silloin olisin Lempäälässä joko 15:48 tai 17:11. Todennäköisesti saisin sovittua niin että pääsisin tuohon aikaisempaan. Mutta nämä asiat varmistuvat tulevana keskiviikkona.

Nova lähtee Toijalasta niin että ehtii hakea avaimet. Eli kahden maissa ja voi noukkia matkalta kyytiin.
Wu Ming Jotain ihan muuta
27.02.2011 16:23
Joo olen tulossa. Tarvisin viitenumeron miittimaksua varten ja näin. Onkos Tampereen kyydeissä vielä tilaa vai tuunko junalla lempäälään?
Lehtokuusama Stadilainen huonekasvi
Konnavahti
27.02.2011 16:39
Saan lainattua autoa eli Helsingistä lähtee yksi kyyti, mutten taida uskaltaa tunkea sitä ihan täyteen. Joten mukaan mahtuu listan kolme ekaa.

Sivu 1 / 2 Näytä sivu: 1, 2  Seuraava

Unohdin...

Kontu on yhteisönsä ylläpitämä sivusto. Kaikki tekstit ja kuvat kuuluvat omistajilleen ellei toisin mainita.
Kontuwikin sisältö on pääosin GNU Free Documentation Licensen alaista.

Kontu is a community member of TheOneRing.net & collaborates with Tolkien Gateway.
Background image by John Howe. Design by Vesa Piittinen.