FotR -sinfonia Tampereella 28.4.-1.5.2011

Jasdril

Kontulainen
Vastuuhenkilö
Tampere Filharmonia, Tampereen Filharmoninen Kuoro ja Poikakuoro Pirkanpojat esittävät Howard Shoren The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring-elokuvan soundtrackin synkronoituna elokuvan teatteriversion kanssa neljään otteeseen vappuna 2011 Tampere-talossa.

Esitysajankohdat ovat
torstai 28.4. klo 19
perjantai 29.4. klo 19
lauantai 30.4. klo 15
sunnuntai 1.5. klo 15

Tunnelmia suuressa maailmassa pidetyistä vastaavista tapahtumista voi käydä ihailemassa mm. radiocitylotrconcert.comissa. Tampere Filharmonian ohjelmisto löytyy vilkuiltavaksi täällä.

Kontulaisryhmä suuntaa sinfoniaan 30.4. klo 15. Mikäli listassa on virhe, otathan yhteyttä yksärillä tai sähköpostitse.
(o) = opiskelijalippu
(s) = seniorilippu
(n) = normaalilippu
(M) = maksettu

Lista:


1. Jasdril~ (o) (M)
2. Jasdril~ (o) (M)
3. Eowynofmay (n) (M)
4. Aule (n) (M)
5. Otak (o) (M)
6. Steelsheen (o) (M)
7. Dracaena (o) (M)
8. ElenGirl (n) (M)
9. ElenGirl (n) (M)
10. Sindoria (n) (M)
11. Sindoria (n) (M)
12. Miccoh (o) (M)
13. Ringlad (n) (M)
14. Qohelet (o) (M)
15. Qohelet (n) (M)
16. Satekai (o) (M)
17. Shetai (o) (M)
18. Heppuli (o) (M)
19. Ksu (n) (M)
20. Ksu (n) (M)
21. Ksu (s) (M)
22. Henane (n) (M)
23. Centaurea (n) (M)
24. Centaurea (n) (M)
25. Centaurea (o) (M)
26. Centaurea (o) (M)
27. Centaurea (o) (M)
28. Centaurea (o) (M)
29. Mordreda (n) (M)
30. Mordreda (n) (M)
31. Cúthalion (o) (M)
32. Gilan (o) (M)
33. UntenMuovaaja (n) (M)
34. UntenMuovaaja (o) (M)
35. Kointähti (o) (M)
36. Nova (n) (M)
37. Jaamar (n) (M)
38. Incánus (n) (M)
39. purr (o) (M)
40. purr (o) (M)
41. Ikaryaku (o) (M)
42. Aethla (n) (M)
43. Jasdril~ (o) (M)

Mahdollisista oheispiknikeistä, jatkoista ja majoituksista voidaan sopia ja miettiä niitä kunhan sinfonia vähän lähenee ja pystytään kartoittamaan, kuka mitenkin mielellään olisi tulossa. Sillekin lienee tulossa oma topikkinsa keväällä.

LIPPUJEN MAKSUOHJEET
Liput maksetaan yhdistyksen tilille 551136-20013552. Maksaessasi käytä viitenumeroa 3023. Rahaliikenteen seuraamisen helpottamiseksi ilmoita vielä heti maksettuasi rahastonhoitajalle (Aada, nimeä klikkaamalla pitäisi aueta suoraan yksärinkirjoitusikkuna) yksityisviestillä maksajan nimi (kenen tililtä maksettu) ja summa.
Opiskelija- ja seniorilipun hinta on 43€,
normaalilipun 48€.
ERÄPÄIVÄ ON 15.11., PIDETÄÄN SIITÄ KIINNI!
 
Vastasin perjantai, koska itsekkäästi se sopisi parhaiten minulle, mutta muutkin päivät käyvät (ja varmaan toisin myös ainakin muutaman ei-kontulaisen mukanani, eli varmaankin 2 "ulkopuolista").

Myös Morelista olisi varmaan kiinnostusta osallistua tähän (siis niilläkin, jotka eivät ole Konnussa).

Muoks: Joo, 2 ihmistä minun lisäkseni olisi kiinnostunut.
 
o/

Ääneni annoin lauantaille mutta eivät muutkaan päivät varmaan mahdottomuuksia ole. Vielä en ole ehtinyt asiaa mainostaa mutta mahdollisesti jälleen kaveri tai pari voisi mukaan tarttua.
 
Perjantaita veikkailin alustavasti, sillä pyhä tarkoitukseni olisi tuolloin eksyä paikalle :)
Alennus kuulostaisi hyvältä, kuinkahan pian moinen asia pystyisi järjestymään, jos se siis onnistuu. Voisi hankkia lipun jo melko piakkoin, ettei varmasti jää ilman ;)
 
Minä ainakin pääsisin tuonne Lauantaina.
Kannattaisikohan nuo liput ostaa jo?

Ja mikäköhän katsomo olisi paras..
 
Ryhmätilaus kontulaisia varten on selvittelyn alla, joten mikäli kontuporukkaan haluaa istuksimaan, kannattanee malttaa vielä mielensä hetken verran lippujen oston suhteen :)
 
Lauantai sopii minulle/meille parhaiten, mutta myös sunnuntai on OK. Muut päivät ovat työpäiviä, joten ne eivät ole hyviä vaihtehtoja.

Ja meidän perheestä olisi vähintään kolme tulossa.

Muokattu 20.4.
Kyselin vanhimman lapsen kiinnostusta ja aikeita ja selvisi, että hänkin olisi tulossa kaverinsa kanssa. Meiltä olisikin tulisikin viisi henkeä.
 
Hei, päivämäärät on pielessä. Torstai on vasta 29. päivä ja muutkin hyppää sitä mukaa eteenpäin. Itsestäni en tiedä vielä olenko siis tulossa, mutta veikkaanpa, että en.
 
Päivämäärät ovat ihan oikein, kyseessä on siis ensi vuoden kevät, vuosi 2011, huomatkaa tämä!!

Siksi lipuillakaan ei ole vielä mikään kiire, aika harva porukka tekee varauksia vuosi ennen tapahtumaa ja Tampere-talo on sen verran iso että varmasti mahtuu. :) Viime vuoden sinfoniaan kontuliput ostettiin edeltävänä kesänä, postituksen lisäksi niitä jaettiin kesän The miitissä. Samankaltainen järjestely voisi olla taas hyvä?

Itse äänestin perjantaita, koska silloin ei vielä ole mitään vappurientoja, mutta muutkin päivät käyvät varmaan ihan yhtä hyvin.
 
Juu, ainakin minä olin huomioinut, että vasta ensi vuonna. Tänä vuonna olisin turhan huonossa hapessa, ja laskeskelisin olevani vielä kuitenkin hengissä vuoden päästä (ellei mitään odottamatonta tapahdu!) :p
Kostyymitkin on jo mietinnässä! Ja serkkuani ajattelin ilostuttaa viettämällä yöni hänen luonaan. Lippu olisi siksi jo kiva, että voisi onnessaan hehkuttaa asiasta!
 
Meikäläinen tuumii täällä osallistumistaan, ja seurailen suunnitelmienne kehittymistä. Varmaankin, ainakin kaksi kappaletta olisi lähtijöitä, mikäli siis päivä sattuu tuoksi lauantaiksi. Mitään parempaa vapun vietto tapaakaan en oikein keksi :D. Pakkohan tuo on mennä kokemaan. Viimeksikin oli oikein ainutlaatuinen kokemus. Hienoa on että tuolla Tampereella on näistä innostuttu ja saadaan niistä täällä pohjolan perukoillakin nauttia muun maailman tapaan.
 
Oijoi, kovasti tekisi mieli tulla ja äänestin lauantaita minulle sopivimmaksi päiväksi. Ja ehkä joitain kavereitanikin saisin mukaan... Seurailen kuitenkin suunnitelmiani ja yritän tulla mukaan.
 
Minä annoin ääneni lauantaille, mutta eivätköhän muutkin päivät käy ihan hyvin. Torstaista en menisi vannomaan, mutta eipä tässä mikään hirvittävä kiire ole. :p
 
Minäkin äänestin lauantaita, vaikka jos päätän ilmestyä paikalle, luultavasti mikä päivä vain (paitsi tuo tortai) kävisivät. En takaa mitään, mutta kovasti tekisi mieli tulla kuuntelemaan sinfoniaa, vaan aika näyttää, jos kaikki hyvin menee, niin tarkoitus olisi ilmestyä paikalle. :grin:
 
Tervehdys, olen feather aka Pauliina, ja Tampere Filharmonian markkinointiassistentti, itsekin kova Taru sormusten herrasta fani. Autan mielelläni kaikissa lippuvarauksiin ym. liittyvissä asioissa. Huomasittehan että ryhmäalennus koskee vain orkesterin normaalihintaisten konserttien lippuja, kategoriat 21/15 eläk./10 opisk. euroa. FotR on erikoiskonsertti jossa hintakategoriat määräytyvät paikkojen mukaan. Keskipermanto 48/43 (eläk. ja opisk.) euroa, muu sali 43/38 (eläk. ja opisk.) euroa ja vielä ”piippuhyllyn” paikat 25 euroa. Kuulemme mielellämme ja mahdollisuuksien mukaan toteutamme toiveita konserttijärjestelyitä koskien. Rohkeasti yhteys minuun jos joku asia askarruttaa. Täällä lienee mahdollista ottaa yhteyttä yksityisviestillä. Lomailen 18.6.2010-31.7.2010 välisen ajan, muuten olen käytettävissä konsertteihin asti.
 
Hei Feather, hienoa että meillä on näinkin lähellä asiantuntijoita tavoitettavissa!

Ajattelinkin vähän herätellä ihmisiä. The Miitti lähestyy ja edellisen kerran malliin lippujen jako siellä voisi mielestäni toimia melkoisen hyvin, joten pitäisi kai alkaa vähän kartoittaa tulijamäärääkin? Äänestysten perusteella lauantai vaikuttaisi kontuhyökkäykseen optimaalilta päivältä?
 
Äänestin alunperin perjantaita, mutta eiköhän tuo lauantaikin yhtälailla käyne.

Kun ei ole Miittiin tulossa, niin passaisiko jos joku toinen lunastaa lipun puolestani (mikäli siis suostuu :p)?
 
Lippuja voidaan varmasti myös postittaa niille, jotka eivät miittiin pääse tai jotka muuten vain haluavat saada kirjepostia, tai toki myös diilailla jonkun the miitti -kävijän kautta.

Ryhmäalennuksia ei siis ilmeisesti tipu, minkähintaluokan paikkoja kontulaiset havittelevat? Olisiko tuo "muu sali" sopiva meille, olettaen että ihan hyviä paikkoja siitäkin hintaluokasta löytyy?

Olisiko helpointa jos joku (esim Jasdril?) toimii yhteyshenkilönä niin että jokainen voisi yksäröidä hänelle montako lippua haluaa ja normihintaisia vai opiskelija/eläkeläispilettejä? Jas voisi sitten pitää topikkiin kirjaa varmistuneista lippumääristä, jonka jälkeen oltaisiin yhteydessä Tampere-taloon ja sovittaisiin tarkemmin paikoista. Pitikö liput maksaa viimeksi missä vaiheessa ts. pitääkö tulijoilta kerätä rahat milloin?

T. Innolla kysymyksin asiaa lähestyvä Minya :)
 
Ylös